Vingstaffbloggen

Alla inlägg under februari 2010

Av Sarah - 28 februari 2010 17:50

har satt igång att löpa i dag så jag säger grattis till henne.


Jag är 10 dagar snabbare än henne.


  

Av Sarah - 28 februari 2010 17:34

I dag har jag varit på utställning.


Endel av mina halvsyskon var där.

Dom var så lika varandra.

Pappas matte var oxå där och tittade på.


Det gick inte lika bra som det har gjort på dom andra utställningarna.

Denna domare tyckte om kortare staffar.

I dag fick jag bara en HP- rosett och kritiken var bra så matte är nöjd med dagen.


      


Jag fick ett nytt vinter täcke som jag ska ha nästa vinter för nu börjar det bli vår och snön börjar smälta.

Jag tycker inte det är så roligt att ha täcke på mig när vi är på promenad men jag har ganska lätt för att frysa.


     

Av Sarah - 26 februari 2010 09:39

Kolla in min mamma Wita vad duktig hon är.


http://www.youtube.com/user/Witastaff#p/u


Jag har inte lärt mig allt det där än.

Matte vill att jag ska vara en utställnings hund.



Av Sarah - 23 februari 2010 15:53

Idag tränade lillmatte mig.

Vi ska ju åka till Gränna på rasspecialen och hon och jag ska vara med på barn med hund.


Jag fick lite godis och gjorde som hon ville men sedan tyckte jag att det blev ganska tråkigt.


Matte tog över och jag gjorde som jag skulle. Hon tyckte jag var duktig och jag fick ännu mera godis.


  

  

  

Av Sarah - 22 februari 2010 16:33

I dag åkte husse iväg och jobbade.  Han kommer hem på torsdag.

När matte pratatde med husse i telefon passade jag på att göra bus.....


   Oj, nu kommer matte lika bra att låssas sova

  


Ja, jag har gjort de där


   


Vad mycket fjädrar det är, nästan som att fångat en hel fågel 


  


Matte blev inte glad. Hon babbla om att det var ett dyrt täcke från Hästens sängar. Hi hii, jag gjorde det endå



Av Sarah - 19 februari 2010 22:01

på kvällen ser det ut så här nar jag har fredagsmys......


  

Av Sarah - 19 februari 2010 19:01

I dag är det fredag och då är det fredagsmys.

Sandra och jag i soffan nerbäddade.


  

Av Sarah - 17 februari 2010 21:19

blivit STOR tjej nu.


I kväll så började jag löpa.


Matte blev jätte glad och satte på mig mitt tikskydd.

Fy, vad hämskt det känns. Jag hatar det!!!

Jag går emot väggar och soffan för att försöka få bort det men den förbannade grejen sitter ju kvar!!!

Inte roligt!!!


Kolla vad ledsen jag är med den där himla grejen bak.

    

Presentation


Välkommen till Vingstaffbloggen.
Här kan du följa oss i vår vardag

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2010 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Länkar

Gästboken

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards