Vingstaffbloggen

Alla inlägg den 9 februari 2010

Av Sarah - 9 februari 2010 12:14

kommer min brorsa Sigge.

Det ska bli så kul att få träffa honom.

Han är lite större än mig men det gör inget.


Matte tycker han är en riktigt snygging.


Vi ska leka hela dagen. Enteligen så ska jag få leka med en som vill busa ordentligt.


Matte ska ta massor av foton på oss när vi busar men det händer i morgon.


Här är några bilder på honom när han var liten.


  

  

Av Sarah - 9 februari 2010 12:02

fått ett nytt halsband i dag av min matte och husse.


Det var jätte fin rosa och passar perfekt.

Vet ni, matte fick en tröja i dag med en staff på.

Jag vet att hon älskar staffar.


    


    

Av Sarah - 9 februari 2010 10:38

   Min första utställning var i Strägnes.

Min matte skulle igentligen inte börja med utställning för jag skulle bli lilla syster till Enzo men han hann gå bort innan jag flyttade till min familj.


Det gick ganska bra på mina utställningar.

Jag är ju en sådan snygg flicka.


  

Min första utställning i Strägnes blev jag BIR-valp. Matte blev jätte glad.




  

Min andra utställning är i Mjölby  och då blev jag BIR-valp 4-6 mån igen fast jag kom BIG 2 oxå. Snacka om att matte blev stolt


  

Här är min sista i Katrineholm och då gick det inte lika bra som dom andra utställningarna. Jag fick en slät 1,a för jag ville inte vara där och jag passade. Hi hi. Då fick matte verkligen kämpa för att det skulle gå bra.

Då fick jag träffa min syrra Dagny ocg Bianca.

Det var kul.



Av Sarah - 9 februari 2010 10:34

    

I dag ska jag starta min egen blogg. Min matte har en blogg redan men det handlar om alla möjliga saker men nu ska jag få min egna blogg.

Det kommer handla om bara mig....

Hoppas ni vill läsa

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till Vingstaffbloggen.
Här kan du följa oss i vår vardag

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2010 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Länkar

Gästboken

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards