Vingstaffbloggen

Direktlänk till inlägg 26 april 2010

Vakthund

Av Sarah - 26 april 2010 18:21

I morse hade vi inbrott i huset.

Jag märkte inget jag sov under mattes täcke.


Matte och husse borde skaffa sig en vakthund så man går säker här hemma.


Matte och husse gick upp jätte tidigt i morse. Dom väckte mig också så jag fick gå upp.


Polisen kom och jag tyckte dom var lite läskig så jag var tvungen att gruffa lite på dom.

Man vet aldrig vad det kan komma för konstiga människor hit.

 
 
Wita

Wita

4 maj 2010 08:58

Hej Esther!
Fy vad tråkigt med inbrott :(
Själv är jag uppvuxen med en schäfer (väktarhund) och en Malinois . Mamma tror att jag lärt mig att "vakta" av dem, för det är ju annars inte så rastypiskt för staffar att vakta... Jag springer gärna runt och skäller högjutt inomhus om jag hör något (fråga min kära uppfödare Maria ;) men mamma säger till mig att det inte är ok...iofs... Men på MH´t tyckte hon ändå att jag var duktik som faktsikt stod bredvid henne och skällde mörkt på spökene (jag drog inte till skogs i alla fall...)
Du får en moderlig slick från mig såhär över internet, kram Wita

http://witastaff.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sarah - 26 juli 2016 21:17


en liten som vill upp i knät och mysa

Av Sarah - 26 juli 2016 17:57

Fick några bilder dagen efter när valparna kommit hem     Escada- Lousie vår fodertik     Eriksson - Klumpen eller Elvis(är inte bestämt än tror jag)     Enzo - Enzo     Eskil - Ivan   Vi tackar alla för bilderna och vi...

Av Sarah - 26 juli 2016 17:50


Lika bra att sätta sig högt så Edgar inte kommer åt  

Av Sarah - 26 juli 2016 17:47


Små valpar får inte äta godis även fast dom vill  

Av Sarah - 26 juli 2016 17:43



Tji fick jag.  Trodde ju på allvar att Edgar skulle vara lite trött efter två dagar på jobbet. Jag är det iaf!       ...

Presentation


Välkommen till Vingstaffbloggen.
Här kan du följa oss i vår vardag

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Länkar

Gästboken

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards