Vingstaffbloggen

Alla inlägg under april 2010

Av Sarah - 18 april 2010 22:00

Jag är aldrig på bordet.

När jag var mindre så var jag uppe på bordet och snodde mat.

Nu sitter jag bara på min stol vid bordet sedan så brukar jag krypa upp i någons knä när matte eller husse ätit upp.

Nu var det husses knä som jag ville sitta i.

När jag sitter i knät så brukar dom alltid säga inga staffenosar på bordet.

Jag skulle aldrig ha min nos på bordet!

  

  


Av Sarah - 18 april 2010 21:57

I går kom min mellan matte.

Det är alltid lika kul när hon kommer. Jag blir så glad så jag måste pussa på henne hela tiden.

    

Av Sarah - 16 april 2010 19:26

I dag när vi gick kvällspromenaden så gick vi först och lämna ett inbjudning kort till Maria pappas kussin.

Lill matte och lill husse ska ha kalas snart.


Vi gick till farmor och farfar och sa hej till dom. Då var farbror Micke där så jag hoppade upp till honom i soffan och myste och tog skydd för farmor och farfars läskiga katt Sune. Jag är jätte rädd för honom.

Han är STOR, röd och elak.

  


Av Sarah - 16 april 2010 19:21

Jag fick en ny sele i dag. En röd.

Den gamla är lite förliten och den var blå. många tror att jag var pojk när jag hade den blå.

Jag brukar bara ha sele på mig när jag ska på utställningar och när det är många hundar.

Det är lätter för matte och husse att hålla i mig. Jag drar för jag vill ju leka med alla andra hundar sedan så ska jag lära mig att dra en liten vagn när jag blir lite större och äldre.

  

Av Sarah - 16 april 2010 19:12

I dag har jag varit med matte, husse och barnen till Norrköping.


Matte och husse köpte en ny kamera.

Dom tyckte den gamla inte var så bra längre.


Husse tog foto på mig när jag satt i solen och mös.

 

  

     

Av Sarah - 15 april 2010 16:02

Mina vänner nu är det verkligen vår.

Min kompis katten Grädd-Nos hade årets första fästing i dag på huvudet.

Nu får ni säga till era mattar o hussar att ni kollas efter fästingar.

  

Av Sarah - 14 april 2010 18:32

I dag skulle min "storebror" Enzo fyllt 5 år.

Han är i himlen nu och jag hann bara träffa honom 1 gång hos vår gamla kennel matte.

Grattis Enzo i hundhimlen

  

  

Av Sarah - 14 april 2010 18:18

I dag har jag haft besök av Otto och hans matte.


Otto är min halvbror. Vi har samma pappa och kom ut samma dag.


Vi har haft jätte skojsigt, busat hela eftermiddagen.

Det bästa är att vi har kunnat varit ute och våra mattar har kunnat suttit ute och pratat och fikat

 

    

          

Presentation


Välkommen till Vingstaffbloggen.
Här kan du följa oss i vår vardag

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Länkar

Gästboken

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards