Vingstaffbloggen

Alla inlägg under maj 2010

Av Sarah - 5 maj 2010 10:22

min sandlåda.

Jag älskar o gräva i den det är MIN!

  

  

Av Sarah - 4 maj 2010 16:21

I dag så åkte vi till min kompis Timon.

Han är en strävhårig  jack russel.

Vi har inte setts på ett tag men det var jätte kul att träffa honom idag.

Våra mattar ville ta en promenad och prata lite.

Vi gick igenom skogen och det är så skönt att kunna springa som man vill.


När vi kom tillbaka så hann vi med att leka en stund.


              

Av Sarah - 1 maj 2010 10:34

I dag har matte vaknat på fel sida tror jag.

Hon är jätte sur men det kan vara så att hon är sur för husse är sur.

Han har något i ögat som irriterar och då blir han grinig.


Jag brukar lägga mig och sova när matte är på dåligt humör.


  

  

Av Sarah - 1 maj 2010 10:29

I går var det valborgsmässoafton.

Lill matte pratade om någon brasa som hon ville gå till men matte sa nej för dom skulle skjuta raketer.

Matte vet ju inte riktigt hur jag reagerar på smällare och rakter.

Det vet jag.... Jo, jag sov hela kvällen igår när dom sköt rakter så jag hörde inte ett dugg.


  

  

Av Sarah - 1 maj 2010 10:24

med våren är att det börjar bli varmt och solen skiner och jag kan vara ute mycket.

är om dagen så grillade husse, matte och mellan matte.

Medans dom väntade på att köttet(som doftade ljuvligt) skulle bli klart så passade jag och mellan matte att busa lite.


    

  

    



Presentation


Välkommen till Vingstaffbloggen.
Här kan du följa oss i vår vardag

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7 8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Länkar

Gästboken

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards