Vingstaffbloggen

Alla inlägg den 10 oktober 2010

Av Sarah - 10 oktober 2010 11:50

en lite video när jag busar med husse.


Av Sarah - 10 oktober 2010 11:44

Eftersom morfar och mormor bor i Stallarholmen så sov vi där så vi hade nära till utställningen.


När barnen hade somnat på kvällen så tog jag också en tupplur innan vi skulle lägga oss och ladda inför utställningen.


Jag får inte egenteligen ligga i deras soffa eftersom soffan är vit.


Men denna gång kom bara matte på mig. Tur var väl det!!!

    

Av Sarah - 10 oktober 2010 11:29

I går var vi på utställning i Strängnäs.

Förra året där var min första utställning och då blev jag BIR-valp 4-6 mån.


Det gick bra för mig denna gång igen men jag blev inte BIR.

Jag placerade mig och domaren var trevlig.


Jag kom som R - HP i min unghundsklass och matte blev jätte glad.

Det var 12 st tikar att slåss med. Fast det var bara 10 st som kom.


Matte fick en komplimang i min kritik av domaren. Hon blev glad för det.

" Presented in a very nice manor" stod det.

    


Matte var handler åt min halv brorsa Moltaz när vi var där.

Han var duktig och hamnade som 4:e bästa hane i sin unghundsklass. Han fick ett HP han också.

  


Sedan var det många andra där. Här är några.


Lilla Blixen van sin valp grupp på 4-6 mån. Grattis Camilla!!!

 


Sedan har vi Fia med Zelma som kom på 2 plats i sin valpgrupp 6-9 mån.

Grattis Fia och Zelma'

 

Bagera 



René och Kaliber 


Orville  ligger och vilar huvudet eller rättare sagt munnen menllan bur gallret

    


Presentation


Välkommen till Vingstaffbloggen.
Här kan du följa oss i vår vardag

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Länkar

Gästboken

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards