Vingstaffbloggen

Alla inlägg den 7 mars 2010

Av Sarah - 7 mars 2010 10:30

När vi var påväg hem så stannade matte och husse och köpte några ben till mig.

Matte trodde att det skulle finnas att köpa på utställningen men det gjorde det inte.

Jag fick ett ben i bilen som jag låg och smaskade på ett tag.

Sedan somnade jag.


Jag längtade att få träffa lill matte och lill husse. Men snart så skulle vi hämta dom hos farmor och farfar.

  



Av Sarah - 7 mars 2010 10:18

Jag har ju fyllt 9 mån och jag har blivit stor.


Jag ska på min första junior utställning som är officiell.

Matte var jätte nervös.


Men jag skötte mig jätte bra. Matte och husse var jätte nöjda.

Jag kom som 3,e bästa tik i klassen 9-15 mån och det var 8 st tikar som jag tävlade emot.

Syrran åkte ut ganska snabbt. Det var lite synd.


  

  

Där på bilden från vänster är Maria min kennel matte, Lina med min syster Dagny och jag med matte.

    


Jag träffade min pappa Morris oxå som skulle ställas.

Han blev 4,e bästa hane i sin klass.


  


Av Sarah - 7 mars 2010 10:10

Matte och husse bestämde sig för att vi skulle ta in på hotell.

Det var så mycket hundar hemma hos min gamla kennel.


Jag tyckte det var lite läskigt, jag har aldrig varit på ett hotell innan.

Det var ett stort vitt golv av marmor som var jätte halt som jag inte ville gå på.

Sedan fick vi rum på 6,e våningen och jag skulle åka hiss.

Det har jag aldrig heller gjort innan. Det var oxå läskigt men tillslut så vande jag mig vid hissen men inte golvet.


När vi skulle gå ut och kissa på morgonen innan utställningen så mötte vi 2 jack russel som oxå hade sovit där.


Här laddar jag upp innan utställningen med matte och husse på hotellrummet.

    

  



Av Sarah - 7 mars 2010 10:01

I fredags så var jag och hälsade på min kennel.

Det var kul att komma dit och hälsa på.


Jag fick hälsa på Tant Vera ute och vi sprang några rundor.

Det fanns massor av valpar där.

Men jag fick tyvärr inte hälsa på dom för dom är ju inte vaccinerade.

Matte och husse hälsade på dom.


  

  

  

 

  


Senare på kvällen så skulle matte och husse åka och äta med brorsan Sigges husse.

Då fick jag vara hos Sari. Det var jätte kul men jag längtade efter matte och husse.

Sari är jätte snäll och ska ta en valp av mig nästa år.


Brorsan Sigge


  

  



Presentation


Välkommen till Vingstaffbloggen.
Här kan du följa oss i vår vardag

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Länkar

Gästboken

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards