Vingstaffbloggen

Alla inlägg den 27 september 2010

Av Sarah - 27 september 2010 14:08

I fredags var det dags att röntga höfter och armbågar.

Matte har varit lite orolig för det här men nu var det dags.


Matte frågade om dom kund uppskatta höfterna. Hon vet att dom inte får säga säkert utan det är SKK som ska bedöma dom.

Men matte fick till svar att dom såg ju inte ut som dom bästa.


Nu ska vi vänta enda till fredag innan vi kommer få svar vad jag har för bokstav på mina höfter.

A, B är dom bästa och är UA. C är ok höfter men inte dom bästa. D höfter då kan man inte avla på dom och man kan ha lite besvär med atros när man blir gamla.

Håll tummar och tassar på att jag på min höjd C höfter.

   

     


I dag var det min brorsas tur att röntga höfter och armbågarna.

Verterinären tyckte att dom såg snäppet värre ut än mina.

Det var ju inte så skoj för han är hur go kille som helst.


Både Dio och jag skulle ögonlysas i dag som man också ska göra.

Vi hade bra ögon. Alltså UA.


  

  



Presentation


Välkommen till Vingstaffbloggen.
Här kan du följa oss i vår vardag

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Länkar

Gästboken

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards