Vingstaffbloggen

Alla inlägg under december 2011

Av Sarah - 4 december 2011 19:05

Idag följde jag med Lee och hennes kompis Cajsa.

Dom skulle träna en shettis i ridhuset på hoppning inför nästa helg.


Innan shettisen kom så hjälpte jag till att bygga en hinderbana.

Jag hade med mig Arga så hon fick träna på att vara utan Esther.


Arga tyckte det var toppen att få raca runt i ridhuset.

Största delen av tiden så sprang hon med näsan i backen men när hon väl kom på att det gick att springa i spåret på långsidorna så tog hon fart.


Lee hon lekte häst mella hinderbygget och hoppade över hinderna. Ni kan ju tänka er vem som var efter...

Hindrena var 30 cm höga.


   


När det var shettisen Emmys tur så fick Arga och jag titta på i varma fiket.

 



Av Sarah - 4 december 2011 14:12

Prinsessan på  ärten har intagit sovtronen den röda kudden i stället för den röda mattan


 


Det värsta är att det oftast är bäddat när jag går ut från sovrummet...

Men det finns dom som tror dom kan bädda mycket bättre!

Av Sarah - 4 december 2011 14:05

det är frågan...


I går iaf var det ca + 6 varmt och det regnade. Förra året så var det 17 - och en j--la massa snö.

Jag gillar detta väder men inte regnet det ska jag inte sticka under stolen med.


Hundar och katter  och jag gillar iaf inte regnet så vi kura ihop oss i soffan. Det är SÅ mysigt att ligga under en filt om man fick ha den ifred.

       

Av Sarah - 2 december 2011 18:34

Vart är vi påväg? Allt kretsar över internet. Du kan handla på internet, du kan göra bankärenden och du kan hålla kontakten med vänner nära och långt bort ivärlden.

Men detta ha hundar som datar..... hmmm


     

Presentation


Välkommen till Vingstaffbloggen.
Här kan du följa oss i vår vardag

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Länkar

Gästboken

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards