Vingstaffbloggen

Alla inlägg den 18 oktober 2012

Av Sarah - 18 oktober 2012 18:51

Efter parningen så åkte vi till min pappas hus och lagade lite mat.
Harry har aldrig varit här förut och tycker det var ett konstigt ställe.

Jag och Sandrah lagar mat och Harry står och skäller och gör roliga ljud.
Han tycker det låter konstigt här. Det finns ju inga mattor.

Till slut kan han slappna av.
Fast bara om mamma är med

Nu när vi skulle bädda ut så blev det knäppt.
Madrassen sköt i mitten.
Det är väldens bulle där. Får se hur vi löser detta nu

Av Sarah - 18 oktober 2012 18:17

I dag åkte jag och Sandrah till kennel Garpenborg för att para Esther.
Lite spännade vi åkte solokvist.
Allt har gått kanon fast först fick vi lite motgång.

Min pappa blev sjuk och blev inlaggd på Eskilstuna i dag.
Egentligen så skulle Åse åka till Göteborg och träffa sina systrar men hon sköt upp det en dag.

Om Åse hade åkt i morgon så hade vi inte haft någon stans att sova fredag till lördag.
Det hade ju varit lite knepigt att sitta och åka fram och tillbaka.
Det löste sig till sist iaf.
Sedan glömd jag mitt visakort hemma det var ju mindre bra.
Jaja sådant som händer.

Lilla Harry var med i dag och visade upp sig. Han blev väldigt omtyckt av Maria min uppfödare och Liza som har Esthers mamma.

I morgon ska vi ta mamma pappa barn bild.
Ska bli kul.

Vi passade på att ha lite valpmys och kollade in Marias och Matthias nya tillskott av rasen japansk terrier.

Presentation


Välkommen till Vingstaffbloggen.
Här kan du följa oss i vår vardag

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Länkar

Gästboken

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards