Vingstaffbloggen

Alla inlägg den 29 december 2012

Av Sarah - 29 december 2012 19:28

Jag fick några julklappar i efterskott.

En vacker handväska som är handsydd i Peru. Den är rättvise märkt. Det känns väldigt bra att det inte är ett litet barn som suttit och gjort den.

Sedan fick jag ett par varma toffelsockor som jag kommer bo i kan jag lova.

Tack snälla pappa och Ulrika!

Av Sarah - 29 december 2012 19:22

Max satt och lekte med sina Spiderman gubbar vid bordet eftersom han vet att hundarna kan vara framme och sno sakerna.

Då kom den lilla busen Harry och ville vara med och leka

Av Sarah - 29 december 2012 19:17

Jag vaknade av att det kittlade om fötterna.

Av Sarah - 29 december 2012 19:13

Vi skulle åka till min pappa på juldagen. Det blev inte så eftersom Mattias har plogjouren och det snöade. Vi åkte i torsdag ist.

Det var riktigt mysigt och solen sken.
Vi hade Arja med oss och dom andra hundarna var hos Sandra.

Max och Lee fick jätte fina saker och blev jätte nöjda.

Arja hon mös att få vara ensam vovve.

Här fick hon span på en ekorre och sedan morfar som skulle fylla på fågelfrön

Av Sarah - 29 december 2012 19:13

Vi skulle åka till min pappa på juldagen. Det blev inte så eftersom Mattias har plogjouren och det snöade. Vi åkte i torsdag ist.

Det var riktigt mysigt och solen sken.
Vi hade Arja med oss och dom andra hundarna var hos Sandra.

Max och Lee fick jätte fina saker och blev jätte nöjda.

Arja hon mös att få vara ensam vovve.

Här fick hon span på en ekorre och sedan morfar som skulle fylla på fågelfrön

Presentation


Välkommen till Vingstaffbloggen.
Här kan du följa oss i vår vardag

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Länkar

Gästboken

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards