Vingstaffbloggen

Alla inlägg den 30 april 2012

Av Sarah - 30 april 2012 19:17

I går var vi till Västerås för dels köpa en födelsedagspressent till Maxen. Vi passade på att gå på hundutställningen som var samma dag för. Jag passade på att köpa fällar till dom framtida valparna som kommer inom en snar framtid.

Vår uppfödare var där med några av sina hundar.


Sofia med Totte var där och knep ett cert och blev BIR. Grattis Sofia och finaste T!

 

Jag passade på att hälsa på Dollar som är Tottes bror och fick mig en stor staffe puss.

 

Vi passade på att gå på Ikea och hittade bara hälften av sakerna vi skulle ha. Det sägs ju att Ikea i Västerås ska vara Sveriges störsa just nu men jag måste säga att det var Sveriges sämsta - tyvärr!

Maxen var med och satt på vagnen och folk kolla de och skrattade lite åt honom men det bjuder vi på.

 


Maxen blev visst trött av allt väntande på sin nya cykel

 

  
Av Sarah - 30 april 2012 17:57

Så var det dags igen för Arja att bli sjuk.

Jag fattar inte varför hennes mage blir drabbad hela tiden?!

Sedan i lördags morse 03.30 var det dags för Arja att gå upp och kräkas och bajsa sedan dess har det hållit på. Fast hon kräks inte längre bara diarre.

Vi köpte detta som ska stoppa upp och neutralisera tarmfloran.

Lite bättre har det blivit.

 

Presentation


Välkommen till Vingstaffbloggen.
Här kan du följa oss i vår vardag

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Länkar

Gästboken

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards