Vingstaffbloggen

Alla inlägg den 4 juni 2012

Av Sarah - 4 juni 2012 07:42

Fångade några bilder på Esther

     

Av Sarah - 4 juni 2012 07:25

I går var det utställning i Himmelstalund.

Jag hade självklart inte anmält eftersom Esther ska ha snart.

Jag tog mig dit endå med Malin.

hon skulle ställa en av hennes Kineser. Kanske ingen ras för mig men det var roligt endå att se.


Jag träffade min uppfödare där och passade på att babbla lite hund.

När jag kom dit till staffarnas ring så var det BIR och BIM.

Klart Totte(Gborgs Globertrotter) var med i det och blev BIR.

Grattis Sofia!

 

Sedan var det bullterriernas tur. Hmm, lite speciella hundar kan jag säga bara....


 


Jag och Maria tog en sväng bland hundgrejorna.

Det fanns massor av roliga leksaker till den lilla som kommer snart.

Maria hittade också massor till sina valpar.

Esther fick sig en födelsedagspressent av snälla Maria.

Hon har inte fått leka med den än för jag tänkte hon skulle få göra det med sin valp.

Det tar ca 2 min så är den bara små bitar.

Gullig är den iaf

Tack Maria säger Esther!

 

Presentation


Välkommen till Vingstaffbloggen.
Här kan du följa oss i vår vardag

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Länkar

Gästboken

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards