Vingstaffbloggen

Alla inlägg under november 2013

Av Sarah - 16 november 2013 19:01

I dag kom farmor och farfar och Micke hit på middag.
Vårrullar stod på menyn.

Arja gillar farmor och där det är trångt
väldigt mycket

Esther blev med trött efter maten och vi intog soffan när främmandet hade gått.
Esther slockna som en stock. Iaf med ena ögat

Av Sarah - 10 november 2013 21:28

Harry älskar sin mamma.
Hon är inte precis social av sig just nu. Hon ligger mest i sin bia om dagarna.
Harry försöker med få plats i den och slocknar i ett tappert försök att få ligga hos sin mamma

Av Sarah - 10 november 2013 21:24

Jag läste någon stans att det är väldigt nyttigt att ge hundar hjorthorn.
Vilken tur att vi hade hittat ett ute i skogen.
Arja och Harry uppskattade det men inte Esther. Hon vill ha ett saftigt märgben av nöt fast i kväll verkar hon inte må så bra så det var kanske därför hon ratade hornet.

Av Sarah - 10 november 2013 12:58


 

Lee har haft sin 2:a hopptävling i sitt liv. 

Denna gång var det halloween hoppning. 

Det gick galant och hon har verkligen utvecklats. 

Dressyr var inget för henne men eftersom hon inte hade hoppat

innan så trodde hon det men detta passar henne verkligen!


Av Sarah - 10 november 2013 12:30

Om allt gick som det skulle så är Esther i dygn 20 i dag.
Det man kan gå efter är ett himla bäddande och sovande

Av Sarah - 10 november 2013 12:28

Mina hundar gillar inte att ha kläder på sig. Dom stryker sig mor väggar och slänger sig och rullar.
Men ibland så får vi lov att klä på dom

Av Sarah - 10 november 2013 12:25

Eftersom min kropp värker och mina knölar på halsen växer och värker så blir det tyvärr mycket vila för hundarna och mig som jag har riktigt dåligt samvete för.
Hundarna verkar inte misstycka i alla fall.
Det blir mest springa på tomten och klicker träningen inne för mina små grisar.

Harry sover så tungt och snarkar ljudligt. Han har inte ens märkt att jag flyttat mig ifrån soffan

Av Sarah - 10 november 2013 12:16

Det är grått, tråkigt och kallt och jag är sjuk men ingen av alla läkare jag blir runt skickad till har någon diagnos.
Det är väldigt frustrerande kan jag lova.
Den sista läkaren jag var till gav mig tabletter för en reumatiker och det fanns en antydan att dom tror det är reumatiskt. Vad vet jag- jag är så himla trött på att må dåligt varje dag.

Presentation


Välkommen till Vingstaffbloggen.
Här kan du följa oss i vår vardag

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Länkar

Gästboken

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards