Vingstaffbloggen

Alla inlägg den 1 september 2013

Av Sarah - 1 september 2013 20:33

Vilken tur vi åkte när vi gjorde för jösses vilken kö det var.

En då tyckte jag att vi var tidiga iväg.

 

I dag gjorde Esther sin första utställning efter valparna och fick ett VG.
Inte helt tillbaka är hon i kroppen och det stod på kritiken med.
Usch, Esther var som en jätte mot dom andra pygmee tikarna. Tur vi älskar Esther som hon är

 

Kritiken:
4år Feminint huvud & uttryck. Bra proportioner i nosparti o skalle
Bruna ögon välburna öron bra bredd i front bra benstomme
Rör sig bra aningen kort steg bak
Visas aningen högt hull
Kunde vara med atletisk i sitt uttryck

Harry gick det desto bättre för.
Han blev 3:e bästa junior pojke med ett CK.
Tyvärr ingen placering i bhkl.
Blev jätte nöjd med det

 

Kritik:
Maskulin juniorhane. Utm. huvud & uttryck välfyllt nosparti
Korrekt bett mörka ögon
Utm. bredd i front & bröstkorg bra benstomme
Tillr. vinklad bak
Plan rygg bra svanssättning välburen svans
Vacker päls & färg
Mycket trevlig helhet

Jag hamnade på foto tom



Av Sarah - 1 september 2013 19:58

I dag fick jag träffa Vera och Daggan på en snabb träff.

Lilla skruttan Vera var så fin och jag jag så stolt.

Vera fick träffa sin mamma och dom var som dom brukar vara mor och dotter. Inga problem där inte.

Vera kände igen barnen med och blev superglad att få träffa dom

Presentation


Välkommen till Vingstaffbloggen.
Här kan du följa oss i vår vardag

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Länkar

Gästboken

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards