Vingstaffbloggen

Alla inlägg den 24 augusti 2010

Av Sarah - 24 augusti 2010 10:02

I helgen har det varit fullt upp.

Jag har varit på 2-dagars utställningar.


Första dagen så var vi i Eskilstuna.

Det gick bra. Jag fick en slät etta och ett HP (hederspris) och blev 3:e bästa junior tik av 5 st.

  

Fr: vänster: Beebee, Noowa (havsyster), Daggan ( helsyster), jag och sedan Troja.


  


Min kennel matte var där också med Vera och Yoyo.

Yoyo var den hund som vann.

Grattis Maria och Yoyo. Bra jobbat Tina.

Det var Tina som visade Yoyo

  


På söndagen då var vi till Norrköping. Det var inte alls många hundar där från min ras. Det var anmäld 35 st men alla kom inte.


Där gick det inte alls.

Jag var trött och var inte på hugget. Inte matte heller.

Där fick jag en 2:a och åkte ut på en gång. Det var min andra 2: a av alla dessa utställningar.


Jag tyckte att mätsticka var jätte läskig och ville bara springa till husse som satt utanför ringen.

Domaren tyckte att jag skulle ha mer ringvana. Jag har ju varit på 11 utställningar med den.


Domaren var jätte konstig nästan alla hundar tyckte att hon var konstig. Det såg ut som hon hytte med näven åt alla hundar.

Jag tycker det var jätte konstigt.


  

  


Presentation


Välkommen till Vingstaffbloggen.
Här kan du följa oss i vår vardag

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Länkar

Gästboken

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards