Vingstaffbloggen

Alla inlägg den 30 augusti 2010

Av Sarah - 30 augusti 2010 20:38

Igår var vi på ring/social träning i Katrineholm.


Det var jätte trevligt och nyttigt.

Det kommer vi absolut göra fler gånger.

Jag kan tänka mig att vi var ca 13 hundar av alla raser(flest staffar).


Fabstaff´s passade på att ha syskonträff. Det var så roligt att se halvsyskonen.

Esthers kull är inte lik Fabbstaff´s kullen. Dom delar på  pappan.


Maria med Moltaz.

  


Elvira med Otto-bror med Moltaz. Esther i bakgrunden tigger köttbullar


Fabstaff´s syskonträff. Esthers halvsyskon

   

Från vänster: Maria/Moltaz, Jenny/ Tilly, Elvira/Otto, Nina/Noowa  



En staff från Stora Kulltorp som jag tyvärr inte vet namnet på

 


Hundröra.

  


Fia klämmer och känner på Otto

  


Sedan så kom Lollo som jag säkert inte har träffat på 10 år och tog en snabb träning med sina hundar. Jag måste säga att hon har den finaste schäfern jag någonsin sett.

  



  

Presentation


Välkommen till Vingstaffbloggen.
Här kan du följa oss i vår vardag

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Länkar

Gästboken

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards