Vingstaffbloggen

Alla inlägg under augusti 2010

Av Sarah - 10 augusti 2010 13:08

förutom det dåliga.


Matte har nu fått mina nya tikskydd.

Dom var jätte fina och fin färg hade dom också.


Dom har provat det mesta med mig. Det var inte så roligt men eftersom jag är så snäll så får jag väl gå med på det dom spökar ut mig med.


Jag i lill mattes försmå trosor.

  


Jag i Vincents blöja. Tur den var helt ny och ren. Mindre skönt

    


Jag i mitt ena nya tikskydd. Det passar mig bäst tycker jag. (lite stora är dom)

  

    

Av Sarah - 10 augusti 2010 12:59

hur jag ska göra om det kommer spöken nån anna gång i skogen.


  

    


Tack Maria för bilderna

Jag

Av Sarah - 8 augusti 2010 11:20

i trosa.


Nu har jag börjat löpa igen för andra gången.

Detta var lite mer annorlunda än förra gången.

Nu var jag lite mer vaktig och kissig.


Å dessa trosor dom satt på mig. Fy tusan...

En kompis till matte har köpt fina nya tikskydd till mig men hon ska skicka dom i dag så jag har lill mattes trosor så länge.


  

Av Sarah - 8 augusti 2010 11:07

Man kan inte bara vara i sandgropen och busa man kan åka till skogen i Regna.


I går så åkte vi till Regna och Linus.

Vi skulle gå i skogen och letade svamp.

Vi hittade ca 10 l. Men det var en skön promenad.


När vi kom tillbaka från skogen så kom Henka med gräsklipparen.

Då fick lill husse köra och jag jagade honom över hela ängen.

Man måste ju kolla så allt går rätt till



Går dagens svampskörd

    

Av Sarah - 8 augusti 2010 11:06

Det är ganska roligt att jaga barnen och husse i sandgropen.


  

Av Sarah - 3 augusti 2010 22:07

I dag bestämde matte och husse att vi skulle till sandgropen för försyta gången.

Dom tänkte att dom skulle ta med boomer och ha längst ner i gropen men det behövdes inte.

Halvbrosan Otto földe med med sin matte och lill husse.


När vi träffas så har vi jätte roligt och kör i ett till någon slocknar.


  


 


    


Av Sarah - 3 augusti 2010 22:03

Här är bilder på när jag har blivit skrämd av dumma duppern


       


Här tar jag skydd hos han som följde med oss

Dom där spökena är verkligen inte att lita på. Kan dyka upp överallt i skogen.


   


En trött liten g-borgare  

  


Så här bler en dag efter ett MH.

Tur vi ska åka hem nu

    

Av Sarah - 3 augusti 2010 09:43

Sista momentet och jag orkar inte bry mig att det smäller.

Det var ju inget farligt när det pangar.

Presentation


Välkommen till Vingstaffbloggen.
Här kan du följa oss i vår vardag

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Länkar

Gästboken

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards