Vingstaffbloggen

Alla inlägg den 5 juni 2010

Av Sarah - 5 juni 2010 15:49

När vi var på utställningen så fick jag mina födelsedagspressenter.


Vi började med att ta ett foto på mig. Jag tyckte det var lite läskigt att stå på den gröna fusk gräsmattan.

Jag fick en ny igelkotte. Det var min första leksak och blev en favvo innan jag bet sönder den.

Sedan fick jag en Enzo kotte.

Enzo älskade dom igelkottarna. Han blev som en valp när han fick en sådan. Han kastade och bollade med den.

  

Av Sarah - 5 juni 2010 14:50

I dag har jag varit på utställning igen i Norrköping-himmelstalund.

Det gick ganska bra i dag. Jag kom som 2:a bästa  juniortik.

Matte är så nöjd.


   

Latar mig i skuggan hos husse efter varit inne i ringen.    

Av Sarah - 5 juni 2010 14:45

Här om dagen skulle husse och Sandra lägga plattor.

Först grävde dom bort gräsmattan. Det tyckte jag verkade roligt och ville hjälpa till så jag grävde jag också.

Jag tycker jag var hjälpsam.

   


Sedan gick dom iväg med det vi hade gräft upp. Den skottkärran var ju ännu roligare!

   


Sedan fick jag inte vara med längre för husse snubblade över mig hela tiden och då hjälpte lill husse till ist.

    

Presentation


Välkommen till Vingstaffbloggen.
Här kan du följa oss i vår vardag

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Länkar

Gästboken

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards