Vingstaffbloggen

Alla inlägg den 8 juni 2010

Av Sarah - 8 juni 2010 10:04

I söndags så åkte jag till Stockholm.

Vi skulle inte på någon utställning utan på valpträff.

Jag skulle få träffa mamma Wita och några kull syskon.

Det var jätte kul att träffas och hoppas på att vi ses igen snart.


Jag fick en liten kompis som heter Decibell som ville leka med mig hela tiden. Fast jag ville leka med henne också. Hon var jätte rolig.


Vi hade med oss lill matte och husses vagn som dom hade när dom var små till min gamla kennel matte. Dom ville provåka den för dom hade inte åkt i den på flera år.

 


Här hälsar jag på syrran Disa "Bianca"

   


Bianca vilar i skuggan

   


Här är borsan Dio som fått span på något kul

   


Mamma Wita som ligger helt coolt

 


Det sägs att jag brås på mamma Wita


Här är vi som var där från min kull. Synd bara att det fattades två från oss som inte kunde vara med. Från vänster: Dio, jag, Disa"Bianca" och mamma Wita

   


Här är mamma Wita och jag tillsammans. Ganska lika vill jag säga men jag är lite större.

   


Här är vi tre brindel.  Mamma Wita, Dio och jag

   


Här leker jag med Decibell 

   


Sedan var Tina där och talade om massage och streching för oss hundar.

Hon kände Tina igenom mig och jag tyckte  var SÅ skönt

   


Tack Maria och Mattihas för en jätte kul eftermiddag.

Matte hälsar kram och tack för mattan    

Presentation


Välkommen till Vingstaffbloggen.
Här kan du följa oss i vår vardag

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Länkar

Gästboken

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards