Vingstaffbloggen

Alla inlägg den 17 juni 2010

Av Sarah - 17 juni 2010 19:48

några huvud bilder på mig när vi var och badade.


    


Av Sarah - 17 juni 2010 19:33

I kväll så åkte vi och badade.

Det var jätte kul.

Jag hade glömt hur roligt det var med vatten.

Förra året då ramlade jag ner från bryggan och då trodde matte och husse att jag skulle bli rädd men det blev jag inte.

Dom var förväntands fulla vad jag skulle göra.



Först tyckte jag att det var lite läskigt men sedan så började lill matte busa med mig

  


Jag sprang lite fram och tillbaka vid kanten

  


Men sen så

      


Jag hittade en rot som jag bara skulle ha loss

  


 Jag drog


 

och drog   


 till slut så låssnade den

   


Husse passade på att tvätta mig med schampoo men när vi var klara så busade vi lite

     


Jag torkade lite i solen på bryggan som jag ramlade av förra året

   


Sedan kom en sån här och gapade på mig när jag lekte. Den var inte kul jag hade gärna velat jaga den lite

   

  


                                  

Presentation


Välkommen till Vingstaffbloggen.
Här kan du följa oss i vår vardag

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Länkar

Gästboken

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards